Hoe kan ik inloggen op MijnLandal-account?
Ga naar 'Inloggen'. Vul daar je gegevens in van je account.
Inloggen mijn Landal Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Als je al een account hebt, dan kan het zijn dat je de verkeerde gegevens hebt ingevuld. Probeer het nogmaals of kies voor 'wachtwoord vergeten'. Je kunt dan een nieuw wachtwoord aanmaken, waarmee je weer kunt inloggen. Check je ongewenste mail voor de zekerheid. Heb je nog geen account? Maak dan een account aan. Goed om te weten: je inloggegevens voor de landal-app en website zijn hetzelfde
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga naar 'Inloggen' en kies voor 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een e-mail van ons, waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Probeer in te loggen met je e-mailadres en kies voor 'Wachtwoord vergeten'. Is het e-mailadres niet bekend? Maak dan een nieuw account aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'E-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres van een bestaand account. Ga terug naar het inlogscherm en kies 'Wachtwoord vergeten'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'Ongeldige login of wachtwoord'. Wat moet ik doen?
Deze melding betekent dat wij het door jouw ingevulde e-mailadres of wachtwoord niet (her)kennen.

Wachtwoord vergeten.
Indien je jouw wachtwoord bent vergeten, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' op de inlogpagina.

Indien jouw inloggegevens juist zijn.
Noteer het e-mailadres en neem contact met ons op via het Contact Center op +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
 
.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Met welke gegevens log ik in op de Landal-app?
Gebruik hiervoor dezelfde inloggegevens als van je account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?