Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze reservering toevoegen aan Mijn Landal-account?
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een combinatie-reservering te koppelen aan je Mijn Landal-account en de Landal-app. Voor het toevoegen of verwijderen van reisgenoten, het annuleren van je reservering of het toevoegen van een arrangement kun je contact opnemen met ons Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar kan ik informatie vinden over mijn betalingen?
Log in en ga naar 'Mijn reserveringen'. Selecteer de boeking waar je de betaling van wilt bekijken en kies voor 'boekingsinformatie'. Kies daarna voor  'betaling'. Daar vind je het totale factuurbedrag en de bedragen die je al betaald hebt of nog moet betalen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat nu?
Neem contact met ons op via het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de factuur van mijn boeking?
Je vindt de factuur in de reserveringsbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom kan ik mijn boeking niet zien in mijn account?
  • Is het e-mailadres waarmee je bent ingelogd hetzelfde als het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het maken van je boeking? Alleen als deze hetzelfde is, kun je een boeking toevoegen aan je account.
  • Heb je met een ander e-mailadres een boeking gemaakt? Pas je e-mailadres dan aan onder ‘mijn gegevens’. Of maak een nieuw account aan.
  •  Gebruik je het juiste e-mailadres? Log dan in op je account en voeg de boeking handmatig toe. Vul je boekingsnummer in onder ‘voeg je gemaakte boeking toe’. Je vindt deze boeking dan terug in je account.
  •  Lukt het niet? Neem dan contact met ons op via 0900-8842
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?