Ik heb een vraag over:

Account aanmaken

Hoe verwijder ik mijn account?
Je kunt je account van onze website en app verwijderen in de Landal App onder "Mijn gegevens" of vul onderstaand formulier in. Je krijgt bericht wanneer het account is verwijderd.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Landal-app

Wat kan ik doen met de Landal-app? Hebben wij je vraag hiermee beantwoord? Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Zeker! Download de Landal-app, selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben ingelogd in de app, maar mijn boeking is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?

Dat kan heel eenvoudig:

  • Ga naar ‘boekingen' en kies voor ‘boeking toevoegen’ .
  • Voeg het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.

Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account. 

Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.