Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen. Is dit mogelijk?
Gezellig! Als je visite niet blijft slapen, dan hoef je niets aan ons door te geven. Blijven ze wel slapen? Dat kan. Daar betaal je dan bedlinnen en toeristenbelasting voor per persoon. Ga naar je account en voeg je reisgenoot toe bij ‘mijn reisgezelschap’. Je kunt daar kiezen voor een extra reisgenoot die je toevoegt voor het gehele verblijf of voor een gedeelte van het verblijf. Selecteer de aankomstdatum en vertrekdatum van je logé en voeg 'm toe aan je reisgezelschap.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn elektrische auto op het park opladen?
Op de meeste parken bevindt zich een laadpaal, waar twee auto’s tegelijkertijd opgeladen kunnen worden. Ga naar het kopje ‘parkinfo’ op de parkpagina om erachter te komen of dit ook geldt op het park waar jij verblijft.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben iets vergeten tijdens mijn verblijf. Wat moet ik doen?
Vervelend dat je iets bent vergeten, maar geen zorgen! Neem telefonisch contact op met het park waar je hebt verbleven. De gegevens vind je op de betreffende parkpagina, onder 'parkinfo'. We zorgen er dan voor dat we het vergeten voorwerp naar je opsturen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?
Wat goed om te horen dat je langer wilt verblijven! Vanaf 1 week voor aankomst kun je (afhankelijk van de beschikbaarheid) jouw verblijf verlengen. Tijdens schoolvakanties is het helaas niet mogelijk langer te verblijven. Je kunt dit regelen door te bellen met het park. Ben je al op het park en wil je langer blijven? Informeer dan bij de receptie of dit mogelijk is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook met creditcard betalen op de parken?
Bij de recepties en in de restaurants kun je betalen met je bank- of giropas. Ook accepteren wij VISA en Mastercard. Met uitzondering van de volgende parken:
Alle betalingsmogelijkheden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een klacht over het park waar ik op dit moment verblijf. Waar kan ik mijn klacht indienen?
Verblijf je op dit moment nog op het park? Neem dan contact op met de receptie/management van het park, zodat zij je verder kunnen helpen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we de klacht dan oplossen. Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan binnen een maand contact met ons op. Stuur een e-mail naar gastenservice@landal.com o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatienummer. Liever een brief sturen? Dat kan naar Landal GreenParks B.V. 
Afdeling Gastenservice 
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
 
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht.  Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten. 
 
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.
Onze Algemene Voorwaarden Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?