Hoeveel accommodaties kan ik tegelijk reserveren?
Je kunt via onze website maximaal 4 accommodaties tegelijk reserveren. Dat kan voor één park en voor één reisperiode. De bungalowtypes kunnen verschillend zijn en mogen ook een combinatie van een bungalow en een campingplaats zijn.

Heb je de voorkeur om meerdere bungalows naast elkaar te boeken? Dat kan! Kies bij voorkeuren de gewenste huisnummers (je betaalt maar één keer voorkeurskosten).  
 
Wil je meer dan 4 bungalows tegelijk reserveren? Neem dan contact op met ons Contact Center via: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
 
. Wil je meer dan 20 accommodaties tegelijk reserveren? Dan kun je terecht bij onze afdeling Business Line via  +31 (0)88 - 205 98 88.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil maar 1 of 2 nacht(en) verblijven, is dit ook mogelijk?
Helaas is dat niet mogelijk. Je kunt wel boeken voor een verblijf van vrijdag tot maandag. Dat zijn in totaal 3 nachten. Het is natuurlijk wel altijd mogelijk om bij een verblijf van 3 nachten, eerder uit te checken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik een speciale korting als ik meerdere accommodaties in één keer reserveer?
Nee, er is geen speciale korting bij het reserveren van meerdere accommodaties in één keer. Wel betaal je maar één keer reserveringskosten en eventuele voorkeurskosten.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben mijn reserveringsbevestiging kwijt. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Check voor de zekerheid of deze niet tussen je ongewenste e-mails staat. Is dit niet het geval? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
 
. We mailen je de reserveringsbevestiging dan opnieuw.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van een reservering is niet juist. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
 
.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is het mogelijk om een optie te nemen op een reservering?
Nee. dat is helaas niet mogelijk. Heb je een reservering gemaakt die niet binnen 30 dagen plaatsvindt? Dan heb je nog 14 dagen bedenktijd om de reservering definitief te maken. Betaal je niet binnen 14 dagen nadat je geboekt hebt? Dan vervalt je voorlopige reservering kosteloos.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook een verblijf boeken met een afwijkende aankomstdag?
In principe is dit niet mogelijk, maar tijdens de feestdagen bieden we soms wel afwijkende aankomstdagen aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waarom wordt het door mij gekozen park of type accommodatie niet getoond?
Dit kan gebeuren als er geen beschikbaarheid meer is voor het gekozen park of type accommodatie. In dit geval zijn er alternatieve parken, periodes en accommodaties zichtbaar. Het heeft op dat moment geen zin om te bellen met het Contact Center, want daar hebben we dezelfde beschikbaarheid als op de website. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag langer dan 2 weken verblijven op een park. Hoe kan ik boeken?
Neem voor een verblijf vanaf 2 weken contact op met het Contact Center via +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
 
.

We helpen je graag telefonisch verder. Wil je een reservering boeken voor 28 dagen of langer? Neem dan contact op met onze afdeling Landal Business Line via +31 (0)88 205 9003 (lokaal tarief).
Landal Business Line Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?