Boekingen
Je kunt via onze website maximaal 4 accommodaties tegelijk reserveren. Dat kan voor één park en voor één reisperiode. De bungalowtypes kunnen verschillend zijn en mogen ook een combinatie van een bungalow en een campingplaats zijn.
Heb je de voorkeur om meerdere bungalows naast elkaar te boeken? Dat kan! Kies bij voorkeuren de gewenste huisnummers (je betaalt maar één keer voorkeurskosten).
Wil je meer dan 4 bungalows tegelijk reserveren? Neem dan contact op met ons Contact Center via: +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
. Wil je meer dan 20 accommodaties tegelijk reserveren? Dan kun je terecht bij onze afdeling Business Line via +31 (0)88 - 205 98 88.
Heb je de voorkeur om meerdere bungalows naast elkaar te boeken? Dat kan! Kies bij voorkeuren de gewenste huisnummers (je betaalt maar één keer voorkeurskosten).
Helaas is dat niet mogelijk. Je kunt wel boeken voor een verblijf van vrijdag tot maandag. Dat zijn in totaal 3 nachten. Het is natuurlijk wel altijd mogelijk om bij een verblijf van 3 nachten, eerder uit te checken.
Nee, er is geen speciale korting bij het reserveren van meerdere accommodaties in één keer. Wel betaal je maar één keer reserveringskosten en eventuele voorkeurskosten.
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen of ben je deze kwijt? Check voor de zekerheid of deze niet tussen je ongewenste e-mails staat. Is dit niet het geval? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
. We mailen je de reserveringsbevestiging dan opnieuw.
Binnen een uur na het maken van je reservering ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center via +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
.
Nee. dat is helaas niet mogelijk. Heb je een reservering gemaakt die niet binnen 30 dagen plaatsvindt? Dan heb je nog 14 dagen bedenktijd om de reservering definitief te maken. Betaal je niet binnen 14 dagen nadat je geboekt hebt? Dan vervalt je voorlopige reservering kosteloos.
In principe is dit niet mogelijk, maar tijdens de feestdagen bieden we soms wel afwijkende aankomstdagen aan.
Dit kan gebeuren als er geen beschikbaarheid meer is voor het gekozen park of type accommodatie. In dit geval zijn er alternatieve parken, periodes en accommodaties zichtbaar. Het heeft op dat moment geen zin om te bellen met het Contact Center, want daar hebben we dezelfde beschikbaarheid als op de website.
Neem voor een verblijf vanaf 2 weken contact op met het Contact Center via +32 78 312 929 (gebruikelijke belkosten)
.
We helpen je graag telefonisch verder. Wil je een reservering boeken voor 28 dagen of langer? Neem dan contact op met onze afdeling Landal Business Line via +31 (0)88 205 9003 (lokaal tarief).
Landal Business Line
We helpen je graag telefonisch verder. Wil je een reservering boeken voor 28 dagen of langer? Neem dan contact op met onze afdeling Landal Business Line via +31 (0)88 205 9003 (lokaal tarief).
Acties en aanbiedingen
Leuk dat je interesse hebt in onze nieuwsbrief! Nadat je je hebt aangemeld, ontvang je van ons wekelijks vakantietips, inspiratie en het laatste nieuws. Via onderstaande button kun je je direct aanmelden voor onze nieuwsbrief. Wil je de nieuwsbrief liever niet meer ontvangen? Geen probleem. In de e-mails die je van ons ontvangt staat een linkje waarmee je je eenvoudig weer kunt uitschrijven. Je ontvangt van ons dan geen e-mails meer.
Aanmelden voor onze nieuwsbrief
Extra's en arrangementen
Ja zeker. Denk aan bedrijfsuitjes, vergaderingen of een ander evenement. Inspiratie opdoen op een unieke locatie, midden in de natuur!
Bekijk hier de mogelijkheden
Betalen
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kun je het kaartnummer en de veiligheidscode invullen. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard of voucher. Als de waarde van de giftcard of voucher lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. Heb je alles al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je voucher/giftcard te gebruiken. Goed om te weten: met de giftcard en voucher kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de parken Dormio Resort Eifeler Tor en Marissa.
Als je inmiddels al hebt betaald, dan kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Je hoeft dan verder niets meer te doen.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Wij maken hiervoor geen uitzonderingen. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan moeten wij helaas jouw reservering annuleren.
Vervelend als dit het geval is. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen nog geen bedrag van ons teruggestort gekregen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center op 0900 - 8842 (gebruikelijke belkosten).
Nee, in Nederland bieden wij geen PayPal (meer) aan om de reissom mee te betalen. Bekijk hier al onze betaalmogelijkheden.
Bij het maken van de boeking vragen wij aanbetaling van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag.
Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf. Als je een reservering hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer.
Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf. Als je een reservering hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer.
Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.
Voorwaarden
We nemen alleen reserveringen in behandeling van personen die 18 jaar of ouder zijn. De hoofdboeker moet ook aanwezig zijn bij het verblijf. Reserveringen die gemaakt zijn door personen jonger dan 18 zijn niet geldig.
We behouden ons het recht om zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, of hier speciale voorwaarden aan te stellen.
We behouden ons het recht om zonder opgave van redenen afwijkende reserveringen, met name groepen, te weigeren, of hier speciale voorwaarden aan te stellen.
Wanneer je een boeking maakt om op één van onze parken te verblijven, hebben wij bepaalde gegevens van je nodig. Ook in andere gevallen, zoals bij informatieaanvragen, administratie rond prijsvragen en het bezoeken van onze websites, verwerken wij gegevens. Hierbij maken wij gebruik van externe partijen die bepaalde persoonsgegevens ontvangen en namens ons verwerken. Dit gebeurt bijvoorbeeld voor de verzending van e-mails of het verwerken van onze gastenenquête. Maak je een boeking? Dan worden je gegevens gedeeld met het park waar je verblijft. In de Privacy Notice staat uitgebreid beschreven welke gegevens wij kunnen verwerken en wat wij daar mee doen.