Hoe kan ik inloggen in de Landal-app?
Inloggen doe je met hetzelfde e-mailadres en het wachtwoord waarmee je op de website inlogt. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je boeking aan gekoppeld. Wachtwoord vergeten? Kies dan voor ‘wachtwoord vergeten’ bij het inloggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail. Geen e-mail ontvangen? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres. Maak een account aan.

Goed om te weten: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat kan ik doen met de Landal-app?
Log in met de gegevens van je account waar je ook mee inlogt op de website. In de app vind je informatie over je gemaakte boeking, de faciliteiten, activiteiten en horecagelegenheden op het park waar je verblijft. Je kunt hier ook openingstijden bekijken, contactgegevens van de receptie vinden en reserveringen maken voor bijvoorbeeld het bowlen. De parkplattegrond in de app zorgt ervoor dat jij precies weet waar je moet zijn. Ook kun je er activiteiten en attracties in de omgeving van het park mee ontdekken. Daarnaast kun je met de app op veel parken de deur openen van je bungalow met je digitale sleutel.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Landal-app ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Zeker! Selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben ingelogd in de app, maar mijn boeking is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?

Dat kan heel eenvoudig:

  • Ga naar de Landal-app.
  • Login met je e-mailadres en wachtwoord
  • Ga naar ‘boekingen’
  • Kies dan voor ‘boeking toevoegen’
  • Vul het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties tegelijk geboekt, hoe kan ik deze boekingen toevoegen aan de app?
Meerdere boekingen toevoegen aan je account is heel gemakkelijk.

- Ga naar de Landal-app.
- Login met je e-mailadres en wachtwoord
- Ga naar ‘boekingen’
- Kies dan voor ‘boeking toevoegen’
- Elke boeking moet je apart toevoegen. Als je boeking bestaat uit 5 bungalows, voeg je deze apart toe met het bijbehorende reserveringsnummer.
- Vul het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
- Je boeking is nu toegevoegd!
- Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik zie maar 1 toekomstig verblijf in de Landal-app, maar ik heb meerdere boekingen gemaakt. Klopt dit wel?
Onder 'boekingen' vind je alle vakanties die je hebt toegevoegd in de app. Staan ze er niet allemaal tussen? Voeg deze dan zelf eenvoudig toe via 'boeking toevoegen'.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Het lukt mij niet om de Landal-app te installeren. Wat nu?
Vervelend! Heb je voldoende geheugen op je telefoon om de app te downloaden? Goed om dat even te controleren. Ook is het belangrijk dat je een goede internet/wifiverbinding hebt. Dan zou het moeten lukken. Je kunt de Landal-app downloaden in zowel de App Store als de Google Play Store.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?