Hoe weet ik dat ik een digitale sleutel krijg bij mijn verblijf?
We geven dit aan in je boekingsbevestiging. Daarnaast ontvang je e-mails waarin we kort voor vertrek uitleggen hoe je de digitale sleutel kunt gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?
Download de Landal-app en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 3G/4G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 3G/4G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?
Vanaf het moment dat je jouw boeking hebt gemaakt, is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel gebruiken vanaf 16.00 uur als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven)
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan de digitale sleutel niet vinden in de app. Wat nu?
Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Landal-app of in je account op onze website:
  • Betaal een eventueel openstaand bedrag.
  • Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
  • Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
  • Vul je noodgegevens in

Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het park, daar helpen we je graag verder.  Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de digitale sleutel delen met mijn reisgenoten?
Nee, momenteel is dit niet mogelijk. Er wordt hard gewerkt om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?
Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 3G/4G, voor de beste verbinding.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik met de digitale sleutel ook de slagboom openen op het park?
Ja, op veel parken is dit mogelijk. Op de dag dat je aankomt op het park staat de slagboom vaak al voor je open.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen smartphone, hoe moet ik nu inchecken?
Geen zorgen. Ga langs de receptie van het park, onze medewerkers helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn digitale sleutel werkt niet (meer), wat nu?
Dat is vervelend. Probeer het volgende:
  • Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Landal-app.
  • Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in. 
  • Heb je de laatste versie? Log dan uit en daarna weer opnieuw in
  • Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
  • Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Dan verwijzen je graag naar de receptie van het park.
  • Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?
Geen probleem, op veel van onze parken bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe moet ik uitchecken met de digitale sleutel?
Geef via de Landal-app onder ‘Mijn verblijf’ je verwachte vertrektijd aan ons door. Op het park of in de app vind je meer info over hoe je de accommodatie bij vertrek moet achterlaten. Klaar om te vertrekken? Ga naar de uitcheckbutton in de app en je kunt de deur achter je dichttrekken. Je hoeft niet meer langs de receptie. Eventuele tags kun je inleveren in de daarvoor bestemde bakken. En de eindschoonmaak, die regelen wij voor je!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?